- F&F
-
В наявності 2-3 дні
Повторне включення в роботу пускачів і контакторів RV-05 F&F, 80-420VAC/16 А
131818- Підключення: 3 фази + N
- Номінальний струм, А: 16
- Тип пристрою: Реле захисту електродвигуна
- Місце встановлення / підключення: DIN-рейка
- Номінальний струм комутації: 16 А
- Функціональність: Затримка увімкнення, Повторний пуск
- Струм котушки керування: AC (змінний струм)
- Діапазон вимірювання напруги, V: 80-420
- ETI
-
В наявності 2-3 дні
Реле пуску двигуна CRM-2T UNI 12-240V AC/DC ("star/delta" ) ETI 2470013
129929- Місце встановлення / підключення: DIN-рейка
- Номінальний струм комутації: 16 А
- Особливість: Зірка-трикутник
- Функціональність: Затримка увімкнення, Затримка вимкнення, Циклогенератор, Контроль наявності фаз, Контроль напруги
- Струм котушки керування: AC (змінний струм), DC (постійний струм)
- Напруга котушки керування (AC): 12 V, 14 V, 24 V, 28 V, 36 V, 48 V, 60 V, 100 V, 110 V, 115 V, 120 V, 125 V, 130 V, 220 V, 230 V, 240 V
- Напруга котушки керування (DC): 12, 100, 110, 115, 120, 125, 130, 20, 220, 230, 24, 240, 36, 42, 48, 60
- Резервне живлення: Ні
- Положення контактів: 2 ПК
- Додатк. контакти: Немає
- Місце встановлення / підключення: DIN-рейка
- Номінальний струм комутації: 16 А
- Особливість: Зірка-трикутник
- Функціональність: Затримка увімкнення, Затримка вимкнення, Циклогенератор, Контроль наявності фаз, Контроль напруги
- Струм котушки керування: AC (змінний струм)
- Напруга котушки керування (AC): 230 V
- Резервне живлення: Ні
- Положення контактів: 2 ПК
- Додатк. контакти: Немає
Реле пуску двигуна або ще називають реле контролю послідовності та випадання фаз — цей пристрій, який забезпечує безпечний і ефективний запуск двигуна, призначений для автоматичного перемикання обмоток зі з'єднання "зірка" на з'єднання "трикутник" в момент пуску.
При прямому включенні двигуна в мережу його пускові струми можуть досягати декількох разів номінального значення. Це може призвести до перевантаження мережі та пошкодження двигуна. Реле пуску за схемою "зірка-трикутник" перемикає обмотки двигуна зі з'єднання "зірка" на з'єднання "трикутник" після того, як двигун "розганяється". Це дозволяє знизити пускові струми в 3 рази та захистити пристрій від перевантажень. Такий спосіб запуску двигуна продовжує термін його продуктивності.
Реле пуску двигуна за схемою "зірка-трикутник" широко використовується в промисловості для запуску трифазних асинхронних двигунів.
Основні функції реле запуску двигуна
Реле пуску двигуна за схемою "зірка-трикутник" виконує такі функції:
- Контролює напругу мережі та відображає її на панелі оператора. Це дозволяє своєчасно виявляти та усувати несправності мережі, які можуть призвести до пошкодження двигуна.
- Керування пуском двигуна за допомогою внутрішніх реле відповідно до заданих параметрів. Це здійснює плавний пуск двигуна та знижує пускові струми.
- Забезпечує плавний пуск двигуна за рахунок перемикання обмоток двигуна із схеми "зірка" на схему "трикутник". Це знижує пускові струми в 3 рази та захищає двигун від перевантажень.
- Захищає двигун від перевантажень за допомогою аварійних датчиків. При спрацюванні датчика реле відключає двигун, запобігаючи його пошкодженню.
Реле контролю послідовності та випадання фаз знаходить широке застосування у всіх секторах промисловості, будівництві, комунальному господарстві, енергетиці, транспорті та інших областях, де використовуються потужні електродвигуни.
Принцип роботи реле пуску двигуна
Реле пуску двигуна обладнано двома реле-виходами, кожен з яких керує окремим контактором. Під час запуску перший вихід активує контактор λ, що призводить до замикання контактів 7-9 і підключення обмоток електродвигуна в режимі "ЗІРКА", що істотно знижує пусковий струм. Після закінчення часу t1 двигун переходить у робочий режим, а потім настає період паузи t2, коли обидва контактори відключені. Після цього активується контактор S∆, що призводить до замикання контактів 10-12 та підключення обмоток у режимі "ТРИКУТНИК".
мал. 1 - Зовнішній вигляд реле запуску двигуна
Для забезпечення м'якого запуску двигуна застосовуються пускові реле. При подачі напруги живлення починається відлік часу розгону t1, і через контакти 15-18 активується пускач "зірка" (приводить до підключення обмоток двигуна за схемою "зірка"). Після завершення розгону t1 контакти 15-18 розмикаються, відключаючи пускач "зірка", а після паузи t2 активуються контакти 25-28 реле, включаючи пускач "трикутник" (що перемикає обмотки двигуна в режим "трикутник").
Через великі пускові струми можуть виникати проблеми в електромережі, такі як падіння напруги, фазові невідповідності та інші.
А зниження пускових струмів, отже, і зменшення динамічних навантажень, як говорилося вище, значно збільшує термін служби всієї системи в цілому, а також підвищує надійність захисту двигуна при перевантаженнях або аваріях в електромережі, дозволяючи використовувати запобіжники з нижчим струмом спрацьовування.
Де купити реле пуску двигуна в Києві та Україні?
Інтернет-магазин Електрика-Шоп пропонує купити реле пуску двигуна за оптовими цінами, оскільки працює як офіційний дистриб'ютор виробників. У Electrica-Shop реалізується оригінальна продукція, яка має сертифікати відповідності національним та міжнародним стандартам ISO. На всі вироби надається річна гарантія від виробника. Доставка здійснюється по всій Україні в обговорений термін. У рамках безкоштовної консультації менеджери компанії завжди готові відповісти на запитання та допомогти у підборі пристрою.
Відповіді на питання, що часто ставляться
-
Яка ціна на реле пуску двигуна
Ціна реле пуску двигуна залежить від типу реле, його характеристик та виробника. Вартість реле пуску двигуна починається від 1409.3 грн і може сягати кількох тисяч гривень.